tisdag 19 juli 2016

BLOMMOR I TRÄDGÅRDEN- FLOWERS IN THE GARDEN


Bolltisteln är redigerad i instagram. Den är vacker i verkligheten men blev ännu vackrare med lite extra pålägg.
Det är flera utländska läsare av min blogg kan jag se i statistiken. Antingen kan det vara svenskar utomlands eller helt enkelt amerikaner, fransmän, tyskar, holländare, turkar m.fl. som läser min blogg. Kanske ska jag börja skriva lite på engelska här?


Nästa foto är från Gunillaberg och har fått lite effekter från Google foto. Vackert blev det, iallafall.


Min pelargon har överlevt vintern inomhus och har nu rotat sig ordentligt ute i en kruka. Den har fått gödning i nästan varje vatten och mår nu utmärkt. Den är på väg att börja blomma. En kraftig knopp har den så blomman blir nog stor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar